Kerstmarkt Diepenheim

Tijdens de Kerstmarkt verandert Diepenheim weer in een sprookjesachtig kerststadje! Meer dan honderd kramen, live muziek, diverse demonstraties en gratis toegang.

Met sfeervolle verlichting, kerstbomen, misschien zelfs wel een pak sneeuw en prachtig aangeklede kramen ademt het stedeke een en al kerstsfeer uit. Zo'n 100 kramen zullen u verrassen met een bijzonder gevarieerd aanbod. Van kerstartikelen tot huis&tuin decoraties, van brocante tot delicatessen, van kunst tot mode etc.

Naast dit alles is ook aan vermaak voor groot en klein gedacht. Op de foto met de Kerstman, lekker opwarmen met warme chocolademelk of gluhwein, ondertussen genietend van kerstkoren, dansgroepen, een kerstblaaskapel en midwinterhoornblazers. Daarna snel door om op de ezel te rijden en vol spanning afwachten of je een glimp kunt opvangen van een levensechte kameel met drie koningen!

Tevens zijn alle winkels en galeries open en is er deze dag een Kastelenwandeling, waarvan de start tussen 10:30 en 12:30 uur is vanaf het VVV Agentschap in Cultuurcentrum Herberg de Pol.

Informatie met betrekking tot het huren van een kraam tijdens de Kerstmarkt:

Kosten: € 45,00 per kraam. Optie: stroom € 10,00 extra. Voor OVD leden en Diepenheimse verenigingen bedragen de kosten € 35,00 per kraam. Optie: stroom €10,00 extra. De marktkramen met overkapping zijn 400x100 cm en zijn voorzien van verlichting. Het is mogelijk om meerdere kramen te reserveren. De sluitingsdatum is 15 november.

Reserveer hier uw kraam tijdens de kerstmarkt.

Centrum

Grotestraat, 7478AB Diepenheim