Muzikale wandeling Delden

Op zondag 2 oktober vindt de Muzikale Wandeling door Delden plaats. Voor de 8e keer zullen 15 podia muzikaal worden bezet om de wandelaars te laten genieten.

Meer dan 50 musici/vocalisten spannen zich geheel belangeloos in om u te begeleiden op een onvergetelijke wandeling door het oude centrum van Delden. Klassiek, Jazz, Dixieland, Sixties, harp, vleugel, de combinatie van accordeon/viool/gitaar, saxofoons, dwarsfluiten, een uniek snarenkwartet, een compleet Salon orkest en zang in diverse verschijningsvormen bieden de wandelaars voor elk wat wils.

De wandeling wordt 'weggeschoten' door gedeputeerde Hester May om 12.15 uur op de Markt. Daarna zullen op de verschillende locaties om 13.00 uur, 14.00 uur en 15.00 uur concerten worden gegeven van 25 minuten. Om 16.00 uur vindt in de Oude Blasius weer het slotconcert plaats waarbij de meeste musici nog een keer optreden zodat iedereen een goede indruk krijgt van al hetgeen de wandeling heeft geboden.

Door mee te wandelen kunt u zelf enorm genieten en helpt u mee om de jeugd van Migumomiri in Kenia uitzicht te bieden op een betere toekomst.

Kaartverkoop

Passe-partouts zijn vanaf 16 september in de voorverkoop verkrijgbaar bij VVV in Delden aan de Langestraat 29 en de Wereldwinkel aan de Kortestraat 2b voor € 12,50. Op 2 oktober zijn de kaarten tevens bij de VVV in Delden te koopvanaf 11.00 uur voor € 14,00.

Download hier het complete programma.

Of bekijk de website www.muzikalewandelingdelden.wordpress.com

• € 12,50 Voorverkoop
  • € 14,00 Aan de deur

Voorverkoop bij de VVV in Delden.

Markt - centrum

Langestraat 29, 7491 AA Delden