Filmfestival - 10 jaar filmhuis Alleman

10 jaar geleden opende Filmhuis Alleman zijn deuren voor film minnend Goor en omstreken. Tijd dus voor een feestje! Na ca. 300 films en bijna 10.000 bezoekers legt Filmhuis Alleman daarom op zondag 30 oktober de rode loper uit voor u!

Alleman viert dit met een heus Filmfestival bij De Reggehof in Goor en onder het motto ‘wie jarig is trakteert’ nodigt Alleman u uit dit feestje bij te wonen. Er worden maar liefst twee films vertoond.

Om 13.30 uur wordt er gestart met de film ‘Snowcake’ met een hoofdrol voor de eerder dit jaar overleden acteur Alan Rickman. Na een muzikale pauze met het Euphonia Novelty Orchestra wordt het festival om 16.00 uur vervolgd met de film ‘Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain’ met Audrey Tautou in de hoofdrol.

De entree is gratis.

Toegangskaartjes voor dit gratis filmfestival zijn vanaf 1 oktober 2016 af te halen aan de kassa van De Reggehof, dagelijks geopend van 9.00-16.00 u. Ook kunt u zich tot 25 oktober opgeven via info@reggehof.nl

Deze dag wordt mede mogelijk gemaakt door: Wiljan’s Wijnhuis, Topslager Kemna, Lekker®Leuk Limburgia, Moving Memories, De Reggehof en Gemeente Hof van Twente.

Of bekijk de website www.reggehof.nl

De Reggehof

De Höfte 5, 7471DK Goor