Lezing Arita Baaijens - Zoektocht naar het paradijs

Het NUT Delden organiseert op dinsdag 18 oktober een lezing gegeven door Arita Baaijens met de titel Zoektocht naar het paradijs.

Ontdekkingsreizigster Arita Bayens reist af naar het Altajgebergte in het zuidwesten van Siberië, waar het Shambhala te vinden zou zijn; een aards paradijs in een doolhof van gletsjers en ravijnen. Onvermoeibaar trekt zij te paard over besneeuwde bergen en door donkere wouden, waar wolven en beren wonen. Onderweg ontmoet ze keelzangers, stoere herders, biologen, sjamanen, kluizenaars, professoren en profeten.

Maar vindt zij na jaren het aards paradijs? Hoor en zie op deze wel zeer bijzondere avond hoe fantasie zich van de werkelijkheid onderscheidt en of wetenschap het monopolie op waarheid bezit.

Voor leden van het NUT Delden is de toegang gratis, overige belangstellenden betalen € 7,50. Graag vooraf aanmelden via info@nutdelden.nl of telefonisch via 074-3763492.

Of bekijk de website www.nutdelden.nl

• gratis Prijs voor leden
  • € 7,50 Prijs voor niet-leden