Streekmarkt Twente

Elke eerste zaterdag van de maand vindt de streekmarkt plaats bij de Oude Blasiuskerk in het historische centrum van Delden. Kom ook en laat u verrassen door de Twentse producten!

Tijdens de streekmarkt op zaterdag 1 juli de presenteert grillmaster Henry van 'op hete kolen' met passie, kunde en plezier de ultieme BBQ-beleving op een authentieke, stoere BBQ van meer dan 6 meter breed. Hij bakt, grilt, rookt en zorgt met zijn verhalen voor extra vermaak. Zelfs het fornuis van oma is aanwezig. Hij gebruikt de pure ingrediƫnten van de streekmarkt en weet de bezoekers te verrassen met de meest smaakvolle Broodjes Streekmarkt!

BBQ is een beleving, een mix van de beste kwaliteit vis, vlees of groente, de expertise van de grillmaster, het plezier dat hij uitstraalt en de plek waar het gebeurt. Geniet bovendien van alles wat de streekproducenten te bieden hebben en luister naar hun verhalen en de tips die ze geven. Proef hun pure producten en stel voor thuis zelf een BBQ-pakket samen.

Bezoek het speciale Streekmarktconcert in de oude Blasiuskerk, neem daarna een kop koffie met taart op de markt, verwen jezelf met de laatste inkopen en rond het bezoek aan Delden af op een van de mooie terrassen.

Proef en ervaar het echte Twente!
De Streekmarkt wordt georganiseerd door de Stichting Streekmarkt Twente.

• gratis Entreeprijs

Grote of Oude Blasiuskerk