Riwald Recycling Worldchampionship Sidecarcross

Stichting Motorcross Markelo is trots dat er wederom een Wereld kampioenschap Zijspancross op de Herikerberg wordt verreden in 2017, en dan wel de finale van het Wk.

Op 16 en 17 september zijn de finale wedstrijden van zowel de FIM Sidecar Motocross World Championship als de EMX ITP Quad Earopean Champpionship.

De baan wordt flink aangepast om het aantrekkelijker te maken voor publiek en deelnemers, er worden meer inhaal mogelijkheden gemaakt om de finale van dit Wk heel speciaal en spannend te maken. Het betreft de laatste wedstrijd van het seizoen voor het Wk.

Zaterdagmiddag worden de kwalificatieheats afgewerkt in verschillende groepen. Zaterdagavond is er een rijderspresentatie en een MX-party waar iedereen van harte welkom is.

Zondag worden de wedstrijden afgewerkt vanaf 11:45 uur. Naast de zijspannen staat het EK Quads en de MX1 klasse op het programma. Markelo staat het gehele weekend bol van de motorsport, vele fans uit binnen en buitenland strijken neer nabij het vermaarde circuit.

Entreeprijzen
Zaterdag:
Vanaf 18 jaar € 10,-
12 t/m 17 jaar € 5,-

Zondag:
Vanaf 18 jaar € 25,-
12 t/m 17 jaar € 10,-

Weekend:
Vanaf 18 jaar € 30,-
12 t/m 17 jaar € 10,-
tot 12 jaar gratis

Of bekijk de website www.motorcrossmarkelo.nl/