Intocht Sinterklaas Markelo

Nadat Sinterklaas met zijn pieten in Dokkum is aangekomen, reizen ze snel door naar Markelo. Om 14.00 uur vertrekken Sinterklaas en zijn pieten vanaf Bistro de Tasca voor een rit door de Grotestraat in Markelo.

Muziekvereniging de Fanfare zorgt voor een muzikale noot tijdens de optocht. Op het Kaasplein heet wethouder Pieter van Zwanenburg Sinterklaas en de pieten van harte welkom. Aansluitend wordt er een feestje gevierd bij Grand Café de Kroon.

Tekenwedstrijd
Net als vorig jaar is er ook dit jaar een tekenwedstrijd. Lever je tekening (met duidelijk jouw naam en leeftijd erop) in bij één van de zwarte pieten tijdens de rit naar het Kaasplein of bij de ingang van Grand Café de Kroon. De winnaars worden dezelfde middag nog bekend gemaakt tijdens het feestje bij Grand Café de Kroon.

• gratis Entreeprijs

De Tasca