Voorstelling 'Laat je raken'

Boudewijn Betzema, verhalenverteller en Troostdichter draagt in de Oude Blasius te Delden voor uit zijn werk als Troostdichter en vertelt korte verhalen. Deze voorstelling vindt plaats onder auspiciën van de Cultuurvrienden Oude Blasius Delden (COBD)

Hij wordt begeleid door ras organist en pianist Ricardo Kabel, geliefd in Nederland en Duitsland. Naast soleren begeleidt Ricardo ook diverse koren. Met grote aandacht voor detail draagt hij met zijn muzikale omlijsting van de verhalen en gedichten in ‘Laat je raken’ bij aan een bijzondere voorstelling waarin zowel verdriet als vertroosting samensmelten tot een ontroerend geheel.

Verrassend is de inbreng van José Kabel. Met haar heerlijke lichte sopraan zingt zij een aantal fijnzinnige liedjes. De gedichten van Boudewijn Betzema worden gewaardeerd door hun toegankelijkheid en eenvoud. Betzema heeft twee bundels op zijn naam staan en was van 2015 tot mei 2017 provinciedichter van Overijssel.

Inloop vanaf 19.30 uur, aanvang voorstelling 20.00 uur.

De prijs bedraagt € 12,50 per persoon. Leden Cultuurvrienden Oude Blasius Delden betalen € 10,00 per persoon. Kaarten zijn verkrijgbaar via info@cultuurvrienden-oudeblasius-delden.nl en voor aanvang van de voorstelling.

Of bekijk de website www.blasiusdelden.nl

• € 10,00 Prijs voor leden

Grote of Oude Blasiuskerk