Filmvoorstelling Filmkring Delden

Kwaliteitsfilms bij Filmkring Delden. Bij de Filmkring Delden is elke eerste dinsdag van de maand (september t/m april) een film te zien die eerder met succes in de bioscoopzalen draaide en in de media bekroond werd met 4 of 5 sterren.

Genres lopen uiteen van drama, komedie, thriller tot arthouse. Om tot een gevarieerd programma te komen, beslissen abonnementhouders van de Filmkring elk jaar mee over de inhoud. Geïnteresseerd? U bent van harte welkom in de filmzaal van het Parochiehuis.

Wilt u meer informatie of weten welke films er op het programma staan? Stuur een e-mail naar filmkring@gmail.com.

Losse kaarten kosten € 7,00 inclusief een drankje in de pauze. Een abonnement kost € 39,00. (voor Nutsleden € 36,00)

Of bekijk de website www.filmkrant.nl/

Inclusief consumptie in de pauze. Jaarabonnement kost € 39,- per persoon.(Nuts leden € 36,00)