27e editie Veldtoertocht Markelo

De Stichting Wielersport Markelo heeft voor vandaag weer een fraaie Veldtoertocht uitgezet door de omgeving van Markelo.

Er is een prachtig parcours uitgezet voor een pittige rit die naar keuze 30 of 45 kilometer lang is. Onderweg kunnen de deelnemers kiezen voor de korte of lange route. Halverwege de rit, bij de onlangs geheel vernieuwde starttoren van het motorcrosscircuit, is er een pauze waar de deelnemers een broodje of een warm drankje kunnen nuttigen. Ook is er gelegenheid een drankje of een kop snert te kopen na afloop, om bij te komen van de inspanningen. Bij en in de directe omgeving van De Haverkamp is voldoende parkeergelegenheid. Na afloop is er gelegenheid om te douchen en om de fietsen schoon te spuiten.

Prijs: € 4,- voor leden NFTU, niet-leden betalen € 5,-.

• € 4,00 Prijs voor leden
  • € 5,00 Prijs voor niet-leden