Lichtjesmiddag Diepenheim

Om je in de gelegenheid te stellen je overleden dierbaren op een bijzondere manier te gedenken, organiseert de Stichting BAB Hof van Twente de Lichtjesmiddagen op de Algemene begraafplaatsen in de Hof van Twente.

Tijdens de lichtjesbijeenkomst, georganiseerd door de Stichting BAB Hof van Twente, word je in de gelegenheid gesteld om je overleden dierbaren op een bijzondere manier te gedenken. De begraafplaats wordt met vuurschalen/korven en fakkels sfeervol verlicht. De plaatselijke midwinterhoorn- en ossenhoornblazers laten tijdens de bijeenkomst hun speciale klanken horen.

Programma Algemene Begraafplaats Diepenheim
16.45 uur verzamelen bij de ingang op de begraafplaats
17.00 uur opening door St.BAB en een woord van herdenking en/of gedicht
17.05 uur een moment van stilte, ter nagedachtenis aan alle overledenen
17.10 uur een liedje gespeeld of gezongen en/of een voordracht van gedicht

Vanaf 17.15 kunnen de aanwezigen de aangeboden kaars op het graf van hun dierbare of gedenkplek plaatsen. Er is ook gelegenheid om de overledenen te gedenken die geen eigen plekje hebben op de begraafplaats. Er wordt aangeraden om een zaklamp mee te nemen. Daarna wordt in stilte de verlichte begraafplaats verlaten.

Of bekijk de website www.babhofvantwente.nl/?cat=4

• gratis Entreeprijs