Toneel: Drie is te veel

Leden van de toneelvereniging Midden Twente voeren de klucht Drie is te veel op in het Esbrook. Een heerlijk luchtig, komisch en doldwaze klucht die gebracht wordt op een manier zoals alleen Toneelvereniging Midden Twente dat kan!

'Drie is te veel'
Het gezin Gravezande verwacht bezoek van een schatrijke Hollandse familie uit Amerika. Deze heeft een huwbare zoon in de aanbieding en een relatie met de dochter des huizes zou dan ook geen slechte zaak zijn. Maar de dochter heeft hier helemaal geen zin in. Alles wordt uit de kast gehaald om de Oldenbachjes grandioos te ontvangen, maar dan slaat het noodlot toe! De huishoudster, steun en toeverlaat van de familie valt van de trap en hierdoor kan ze het ontvangen van de familie niet meer verzorgen. Gelukkig kan ze vervangen worden door de toevallig aanwezige verwarmingsmonteur Driekus. Maar of dat wel zo’n goed plan is. Dit alles leidt uiteraard tot ongemakkelijke en dolkomische situaties.

Tijden en kaarten
De uitvoeringen zijn op 20 (middag en avond) en 27 januari (avond) en op 3 februari (avond) in het Esbrook aan de Schoolstraat in Deldenerbroek. De middagvoorstelling begint om 14.30 uur en de avondvoorstellingen om 20.00 uur. De zaal is een half uur voor aanvang open.

Kaarten zijn te bestellen (€ 7,50 voor volwassenen, € 6,00 voor 65+ en € 5,00 voor kinderen t/m 12 jaar) via of telefonisch via Ruben Eijsink: 074-3764321 of Astrid Schutte: 06-83526218.

Of bekijk de website www.facebook.com/Toneelverenigingmiddentwente/

• € 5,00 Entreeprijs kinderen (t/m 12 jaar)
  • € 7,50 Entreeprijs Volwassenen
  • € 6,00 Entreeprijs senioren (vanaf 65 jaar)