Proeven en Fietsen - MarkeLokaal

Een fietstocht langs de mooiste plekjes in en rond Markelo. Op een aantal stoppunten wordt er iets lekkers geserveerd uit de omgeving.

Op 27 mei wordt de tweede editie van Proeven en Fietsen - MarkeLokaal georganiseerd waarbij je net als tijdens de eerste editie wordt verrast met diverse lekkernijen. Kennismaken met bijzondere plekjes en met lekkere lokale hapjes. Dat is het idee. Het enige dat je zelf moet doen is trappen en zorgen dat je de aanwijzingen volgt. Uiteraard is de route ook goed begaanbaar voor elektrische fietsen.

Een ontspannen middagje in het groen en je doet er nog iets goeds mee ook, want het is een benefietstocht. De aangekondigde tijd is de starttijd. Uiteraard kun je de hele middag over de route doen.

De tocht wordt met veel plezier volledig belangeloos georganiseerd door de Lions Club Markelo-Lochem Mixed. De opbrengst van de tocht komt ten goede aan de Joanne Foundation.

• € 7,50 Entreeprijs kinderen (t/m 12 jaar)

Hapjes en drankjes tijdens en voorafgaand aan de fietstocht zijn inbegrepen in de prijs. Je hoeft niks mee te nemen voor onderweg.

Bistro De Tasca

Holterweg 20, Markelo