De Rattenvanger van Hamelen

De rattenvanger van Hamelen is een volksverhaal dat bekend werd door de gebroeders Grimm. Het verhaal verteld een gebeurtenis in de stad Hamelen.

Een vrolijke buitenvoorstelling voor het hele gezin. In het buitentheater van Herberg de Pol werkt regisseur Harry Zandjans samen met Gabrielle Morsink en Janny Aaftink aan dit theaterstuk, waaraan naast de vaste spelers, ook ruim 20 kinderen en enkele leden van de Harmonie Diepenheim een bijdrage leveren.

Ons Genoegen geeft aan de voorstelling een eigen draai. Het belooft een prachtige voorstelling te worden die het jubileum van de vereniging eer aan doet. In het kader van 100 jarig bestaan van Ons Genoegen werd in januari al het stuk 'Festen' opgevoerd. Eind dit jaar zal nog een derde voorstelling plaatsvinden waarmee het jubileumjaar in stijl wordt afgesloten.

De voorstelling wordt op 24, 25 en 26 mei afgespeeld in het Buitentheater Herberg de Pol te Diepenheim. Kaarten kosten €2,50,- en zijn verkrijgbaar vanaf 21 april bij Herberg de Pol of aan de kassa.

Voor meer informatie: Facebookpagina Ons Genoegen

Cultuurcentrum Herberg de Pol