Open dag Twentsche Golfclub

Zin in golfen of kennismaken met golf met als afsluiter een heerlijke daghap? Kom dan naar de Open Dag van de Twentsche Golfclub.

De open dag is voor de Greenfee-speler (alleen 3-bal) en voor beginners. Lijkt het je leuk om de fijne kneepjes van het golfen te leren dan ben hiervoor op het juiste adres tijdens de open dag. De open dag vindt plaats op zaterdag 21 april van 10.00 tot 16.00

Het programma begint 10.00 met 9- holes golfen dit kan tot 16.00. Om 12.00 en 13.30 is er een clinic voor volwassenen. En om 15.00 volgt er een clinic voor de jeugd.

Als afsluiter een heerlijke daghap? Deze kost €12,50,- per persoon. Reserveren is verplicht. U kunt bellen naar 074- 384 1167 of mailen naar het secretariaat van de Twentsche Golfclub: info@twentschegolfclub.nl . Deelname contant betalen.

• gratis Entreeprijs

Contant betalen.