GFC Goor - FC Twente

Ter voorbereiding op het nieuwe seizoen speelt FC Twente dinsdag 3 juli a.s. de eerste oefenwedstrijd tegen GFC Goor. Het terrein is om 17.30 geopend en de wedstrijd begint om 19.00 uur op Sportcomplex De Mossendam.

GFC speelt thuis op gras en liet vorig jaar zien dat de organisatie perfect voor elkaar was! Ze verheugen zich enorm op de komst van de nieuwe selectie naar Goor. GFC trainer Romano Lammertink zal na de nacompetitie, de derde klasse, zijn selectie voorbereiden op het treffen met FC Twente.

Kaarten
De kaarten zijn vanaf maandag 18 juni te koop bij The Read Shop en Primera de Bandijk. Jeugd t/m 14 jaar € 2,50 en de overige toeschouwers betalen € 7,50. Op 3 juli aan de kassa zijn de kaarten € 2,50 duurder. Mits voorradig.

Of bekijk de website gfcgoor.nl/2018/05/fc-twente-eerste-speelronde-weer-bij-gfc/

Jeugd t/m 14 jaar € 2,50,-.
Kaarten aan de deur zijn zowel voor volwassenen als de jeugd € 2,50,- duurder, mits voorradig.

Sportpark Heeckeren

Mossendam 4, 7471 SJ Goor