Hiding in plain sight

Kunstvereniging Diepenheim presenteert haar tweede groepstentoonstelling van dit jaar: ‘Hiding in plain sight’. Vijf kunstenaars laten werk zien waarin nieuwsgierigheid, onderzoek en speculatieve scenario’s de leidraad vormen.

De deelnemers duiken in de alledaagse omgeving met nieuwe vragen over de relatie tussen techniek, natuur en mens. Het resultaat is een reeks installaties die de bezoeker bijzondere verhalen of onverwachte, nieuwe gezichtspunten biedt. Er zijn onder andere ontmoetingen met boomwortels op ooghoogte, men wordt deelgenoot van een forensisch onderzoek naar de geschiedenis van gesteente of ooggetuige van het ontstaan van nieuw materiaal.

‘Hiding in plain sight’ laat zien dat in de banaliteit van het alledaagse de meest radicale en nieuwe ideeën kunnen schuilgaan.

Curator: Alexandra Landré

De tentoonstelling is te zien van 7 juli t/m 16 september 2018.

Foto: Giuseppe Licari • ‘Humus’ • 2015 • In de Luwte van de Tussentijd • 35ste Kunsten Festival Watou, België

De installatie van het werk van Giuseppe Licari is mede mogelijk gemaakt door Geurs LGT.

Deelnemende kunstenaars
Kristina Benjocki • Alexandra Duvekot • Giuseppe Licari • Ruchama Noorda • Semiconductor

Of bekijk de website www.kunstvereniging.nl/exhibition/hiding-plain-sight/

• 7 jul - 16 sep 2018