AV Goor Cityrun by Night

De AV Goor Cityrun by Night is een nieuwe hardloopwedstrijd in het centrum van Goor. Er wordt gelopen over 2 Engelse mijlen, ofwel 3,2 kilometer. De start is op zaterdag 7 september om 21.15 uur, na afloop van de wielerwedstrijden van de Ronde van Goor.

Programma
Om 21.15 uur gaat de AV Goor Cityrun by Night van start. Die gaat grotendeels over hetzelfde parcours als de wielerronde, maar kent een extra lus via de Grotestraat en een keerpunt in de Voorstraat. Er worden twee rondes gelopen.

Inschrijven
Deelname aan de AV Goor Cityrun by Night kost bij voorinschrijving 5 euro. Inschrijven is mogelijk via www.inschrijven.nl tot en met 4 september 2019.

Uitslagen en tijdsregistratie
In verband met de huldiging na afloop, worden de eerste drie finishende mannen en eerste drie finishende vrouwen handmatig vastgelegd, op basis van binnenkomst. De binnenkomst aan de finish is dus doorslaggevend. Alle overige uitslagen worden vastgelegd op basis van tijdregistratie via chips. Deelnemers ontvangen een chip bij hun startnummer en zijn zelf verantwoordelijk voor een juiste bevestiging en de uiteindelijke registratie van het systeem. De chip dient na de finish ingeleverd te worden. Op www.uitslagen.nl zullen z.s.m. na de wedstrijd de uitslagen verschijnen.

De eerste editie van de AV Goor Cityrun by Night heeft een recreatief karakter. Na afloop zullen de eerste drie mannen en eerste drie vrouwen, ongeacht leeftijdscategorie, worden gehuldigd. Er worden geen geldprijzen uitgereikt, maar prijzen in natura.

Eigen risico
Deelname aan de AV Goor Cityrun by Night geschiedt volledig op eigen risico.

Of bekijk de website www.avgoor.nl/7-september-cityrun-by-night/

• € 5,00 Deelnameprijs

Meedoen? Inschrijven kan tot en met 4 september via Inschrijven.nl. Daarna is inschrijven ter plekke ook nog mogelijk.

Centrum Goor

Grotestraat, 7471BR Goor