Heimland 2019

Op vrijdag 26, zaterdag 27 en zondag 28 juli verandert Diepenheim in een thuis voor theatermakers en liefhebbers van theater. Onder de naam Heimland worden in en om Diepenheim tientallen voorstellingen gespeeld.

Naast de diverse voorstellingen en installaties in en rondom Diepenheim is het ook gezellig toeven in het HeimlandHart op het plein bij Herberg de Pol. Met drankjes, eten, muziek en gratis straattheater.

Grootse, intieme voorstellingen in en om Diepenheim
Het publiek trekt op met de artiesten. Dichter bij de makers kun je niet komen. Heimland roept geborgenheid en verlangen op. Je voelt je meteen thuis. Ook wanneer je geen theater gewend bent. En wie er wel pap van lust wil nooit meer weg.

Kaartverkoop
Op donderdag 4 juli is de kaartverkoop voor de betaalde voorstellingen tijdens Heimland (26, 27 en 28 juli) begonnen. Het aanbod vind je op heimland.nl. Er zijn onder andere optredens van het Project Wildeman en Ekaterina Levental; Jongerentheatergroep KRANG speelt voorstellingen en het koor Consensus Vocalis zingt. Daarnaast zijn er ook vrij toegankelijke kunstwerken en installaties te bezoeken.

Op de website heimland.nl staat het hele programma weergegeven inclusief speeldata en tijden of download hier het schema. De voorpret kan beginnen! Heb jij je lijstje klaar, koop dan je kaarten gemakkelijk via de knop ‘bestel kaarten’ onder kaartverkoop.

Al eerder verzekerd zijn van kaarten? Word dan vriend van Heimland. Naast dat je als vriend aanwezig bent bij de opening van Heimland en dus gegarandeerd deel kan nemen aan de uitvoering naar keuze: Onderwater Producties, Krang of Kalterflug, krijg je tijdens de kaartverkoop ook voorrang bij het boeken van één van de tientallen uitvoeringen. Stuur jouw keuze voor één van de shows naar info@heimland.nl of registreer je als vriend via www.voordekunst.nl.

Crowdfundingactie
Heimland zoekt ook steun voor het realiseren van het festival. Met de opbrengsten uit een crowdfundingactie kan Heimland zorgen voor kostuums en technische apparatuur, podia en zitplaatsen voor de toeschouwers, materiaal voor de vrijwilligers, toeschouwers en promotiemateriaal om het publiek te bereiken. Hier komt onze vraag aan jullie: Wil je ons steunen door middel van een donatie?

De actie loopt van woensdag 19 juni tot maandag 22 juli via www.voordekunst.nl. Doneren kan al vanaf 10 euro. Bedankt als je Heimland hiermee wilt helpen!

Volg Heimland ook via Facebook

Of bekijk de website www.heimland.nl

• 26 jul - 28 jul 2019
    • elke vrijdag