Verplant je Verbeelding

Ben jij tussen de 7 en 12 jaar oud en lekker creatief? Kom dan tijdens de Museumkidsweek naar Drawing Centre Diepenheim om samen met leeftijdgenootjes tekenkunst te beleven en zelf te maken.

Op woensdag 24 oktober, in de herfstvakantie, vindt hier van 14.00 tot 16.00 uur de workshop Verplant je Verbeelding plaats. Meld je vóór maandag 22 oktober aan voor deze gezellige en fantasierijke middag!

Verplant je Verbeelding
In Drawing Centre Diepenheim draait alles om tekenen. Tekenen kan op heel veel verschillende manieren. Kunstenaars tekenen vanuit hun fantasie of vanuit een vaste structuur, door heel goed te kijken of vanuit hun gevoel, zwart-wit of kleurrijk, heel precies met een liniaal of juist los uit de vrije hand. Laat je inspireren door de huidige tentoonstelling in het Drawing Centre 'Flow into Form', waar tekeningen de natuur suggereren.

Daarna ga je zelf aan de slag! Hoe kun je met bladeren, takjes, zand en andere natuurlijke pigmenten tekenen? Ontdek welke kleuren en vormen er schuilgaan in de natuur. Deze niet voor de hand liggende materialen vragen je om je verbeelding te gebruiken, net als een kunstenaar. Hoe gebruik jij je fantasie om te tekenen?

Aanmelden
Meld je nu aan via info@kunstvereniging.nl of telefonisch via 0547-352143. De kosten bedragen 5 euro per kind, dit is inclusief het benodigde materiaal, drinken en wat lekkers. Je bent van harte welkom op 24 oktober om 14.00 uur in het Drawing Centre, aan Kuimgaarden 1 te Diepenheim.

Of bekijk de website www.kunstvereniging.nl