Doe-tips

Geschreven door

Lionne

Leestijd 1 minuten 1120 x bekeken

Lekker naar buiten in de natuur. En waar kun je fijner buiten zijn dan in een prachtig bos? Om een wandeling met kinderen nóg leuker te maken, is in het Hagmolenbos het Sprookjespad uitgezet.

Luister naar het verhaal en ga samen op avontuur! Zoek de verborgen figuren en beantwoord vragen via de smartphone. De start is op de parkeerplaats bij de kerk.

Wie het Sprookjespad volgt, maakt van alles mee. Een klein heksje heeft jullie hulp heel hard nodig!

Sprookjespad
De route is gemarkeerd met houten paddenstoelen, deze wijzen je de weg. De route is ca. 1,5 km en geschikt voor alle leeftijden. Doormiddel van de QR codes en een mobiele telefoon komt het verhaal nog meer tot leven en kun je de bijhorende opdrachten uitvoeren. Leuk om met het gezin, opa en oma, oppas, dagopvang, schoolklas of tijdens een kinderfeestje te bewandelen. (let op; niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn).

Tip: om helemaal in sprookjesachtige sferen te komen, koop je bij Spoolder een kaboutermuts.

Waar moet je zijn?
Parkeerplaats Kerk, Onze Lieve Vrouwestraat 3, 7497 MA Bentelo

Sprookjespad Bentelo langs de Hagmolenbeek

Met dank aan creatieve vrijwilligers
Het Sprookjespad is tot stand gekomen dankzij de inzet van vele vrijwilligers. Zij hebben ontzettend veel werk verricht om dit sprookje tot werkelijkheid te laten komen. Heel veel dank hiervoor.

Wat vind je van de informatie op deze pagina?